2017. november 11., szombat

Staféta - interjú Bencze Valentinnal (11.B)

Sorozatunkban a 11. B osztályos Bencze Valentinnel készítettünk interjút, ugyanis Török Roland (12. A) neki adta át a stafétát.


1. Van háziállatod? 
Van, 2 kutyám, Rex és Edy. Rex egy német juhász, Edy meg egy ambull.

2. Milyen szuper erőre tennél szert, ha lehetne választani?
Nekem van is szuper erőm: megállás nélkül tudok enni. Igazából nem vagyok finnyás, majdnem mindent tudnék enni. Mindent, ami hús (csirke vagy karaj, vagy tarja), és krumplisalátát is. Ja, és a vaddisznópörköltet is szeretem.

3. Hogy néz ki egy hétvégéd?
Legtöbbször a szüleimnek segítek, fuvarozok, mint a Stattham. Kikapcsolódásként pedig bátyámmal és Kittivel vagyok.

4. Hova utaznál el szívesen?
Egyértelműen Kuwuki földre. Nem tudom hol van, a Csonthülye című filmben hallottam róla. Talán Afrikában lehet. Elmennék oda rozmárra vadászni.

5. Kedvenc tantárgyad, és miért?
Töri, mert minden héten "ismétlünk".

6. Hogy képzeled el a jövődet?
A jövővel kapcsolatban egyelőre semmi elképzelésem nincs, sajnos...

7. Házibuli vagy szórakozóhely, és miért?
Házibuli, mert ott csak ismerősök vannak.

8. Sportolsz valamit?
Már nem. 11 évig fociztam, de úgy döntöttem, hogy abbahagyom. Jelenleg nem sportolok semmit.

9. Film, amit másoknak is ajánlanál?
A Pain & Gain című filmet ajánlanám. Nem éppen egy szép történet, de ugyanakkor számomra nagyon is motiváló, főleg, hogy a történtek igazak benne.

10. Mi az, amit utálsz másokban? 
Ki nem állhatom, amikor valaki nagyképűsködik.

12. Csoki vagy chips? Vagy ha nem, akkor mit szeretsz enni?
Töpörtyű. 

Török Roland kérdése:  Mit csinálnál, ha nagy közönség előtt kellene énekelned?
Kiállnék a tömeg elé, elénekelném Balázs Fecó egyik számát, és ezzel bombasikert aratnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése