2017. október 2., hétfő

Interjú Sóki Andorral, iskolánk új DÖK elnökével

Sóki Andor a 10. D-be jár, és ő lett az új DÖK-elnök, ezt már mindenki tudja. Ha többet is szeretnél tudni róla, olvassátok el a vele készült interjúnkat!


1. Miért jelentkeztél a diákönkormányzat polgármesteri választására? 
Azért, mert jó az iskola, de én láttam néhány változtatási lehetőséget, és kaptam az alkalmon és jelentkeztem.
2. Milyen terveid vannak a jövőre nézve (mint DÖK-elnök), és hogyan akarod majd megvalósítani őket?
Terveim jelenleg folyamatban vannak, jelenleg nem tudok új tervvel előállni, és úgy akarom őket megvalósítani, hogy sokaknak jó legyen. (Azt tudom, hogy több embernek nem lesz jó, de sajnos mindenkinek nem tudok jót tenni.)
3. Részt szeretnél venni a városi diákönkormányzatban?
Igen, képviselném iskolánkat. 
4. Milyen szakra jársz, és miért pont azt választottad annak idején?
Általános szakra, mert nem tudtam akkor dönteni, hogy milyen szakmára járjak.
5. Milyennek tartod a tanárokat a Széchenyiben?
Tökéletesnek, mert szigorúak, de mégis jó fejek, segítőkészek és lazák.
6. Kedvenc tantárgy?
Igazából  nincs nagyon kedvenc tantárgyam, hiszen mindegyiket ugyanúgy szeretem.
7. Mennyire tartod fontosnak a műveltséget?
Fontosnak tartom, mivel sokkal jobb társalgást lehet folytatni művelt emberekkel, mint műveletlenekkel.
8. Mit tennél, ha a kezedben lenne a világ összes hatalma?
Törekednék az emberek jólétére.
9. Szoktál olvasni? Mindig elolvastad a kötelező olvasmányokat?
Nem szoktam, nem az én hobbim az olvasás. És igen, mindig elolvasom a kötelezőket.
10. Filmeket nézel szívesebben vagy sorozatokat?
Inkább filmeket nézek. Az akció- és kalandfilmeket szeretem. A kedvencem az Én, a robot című film.
11. Mi a kedvenc zenéd és együttesed, amit szívesen ajánlanál másoknak is?
A zeném a Sak Noel & Salvi ft. Sean Paul - Trumpets, és őt szívesen ajánlom is.
12. Mit gondolsz, eljutsz egyszer a Holdra?
Nem hiszem.
13. Szerinted van élet a Földön kívül is? Ha igen, hogyan képzeled el ezeket az ismeretlen létformákat?
Szerintem van, elképzelni is nehéz őket, mert rengetegféleképpen létezhetnek. Lehet, hogy ilyen zöldes-szürkék?
14. Az emberek általában már vasárnap este várják, hogy végre péntek legyen. Te is közéjük tartozol?
Ez attól függ, hogy mennyire lesz nehéz a hetem.
15. Sportolsz valamit?
Régebben, még általánosban fociztam Szentlőrincen. Védő voltam. Mostanában a szabadidőmben szívesen járok edzőterembe.
16. Hol képzeled el magad a suli vagy az egyetem/főiskola után? (Már, ha tovább tanulsz majd.)
Egyetemre szeretnék jelenleg menni, de ez még sokat változhat. Nagyon sehol nem képzelem el magam, mert még nem igazán tudok ráfókuszálni.
17. Autót vennél inkább vagy motort? Milyen fajtát?
Autót, Honda Civic ’97 hatchback.
18. Tudatos álmodás. Mit gondolsz róla? Volt már benne részed?
Létezik, és volt is benne részem... de már nem emlékszem, hogy mit álmodtam. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése