2016. október 20., csütörtök

Interjú Mitzinger Kitti tanárnővel

Folytatjuk az új tanárainkat bemutató sorozatunkat. Második interjúnkat Mitzinger Kitti testnevelés és földrajz szakos tanárnővel készítettük. Olvassátok el a vele készült beszélgetést!


1. Szeret olvasni? 
Igen, nagyon szeretek. Könyvekből nincs kedvencem. Minden érdekel. A scifi, a kalandregények, a fantasy könyvek, a romantikus regények, az ismeretterjesztő könyvek, és még sorolhatnám.


2. Mi a kedvenc filmje?
Nincs kedvenc filmem. A vígjátékokat és az akciófilmeket nagyon szeretem, a horrort viszont egyáltalán nem.

3. Van kedvenc sportja? 
Kedvenc sportjaim közé tartoznak a küzdősportok. De elmondhatom, hogy sokféle sportmozgást volt lehetőségem kipróbálni, és mindig nyitott vagyok az új mozgásformák megismerésére és elsajátítására is. Pár éve ismerkedtem meg a kangooval, ami rögtön belopta magát a szívembe.


4. Mit sportolt fiatal korában? 
10 évig versenyszerűen karatéztam.


5. Van háziállata? 
Jelenleg nincs, de ha majd egyszer lesz egy családi házam, akkor egy border collie-t szeretnék.


6. Miért választotta a földrajz szakot a tesi mellé? 
Mindig is érdekelt a földrajz, és úgy gondoltam, hogy a testnevelés és a földrajz jó párosítás, akár könnyen összeköthető a két tárgy, pl. kirándulások alkalmával.


7. Mit szeret csinálni a szabadidejében? 
Természetesen sportolni és a barátaimmal találkozni. :)


8. Mindig Pécsen lakott? 
Igen, és szeretem is.


9. Milyen nyelvet beszél? 
Van német nyelvvizsgám, és angolul beszélek alapszinten.


10. Mi szerepel a bakancslistáján? 
1. ejtőernyőzni
2. elutazni Japánba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése