2015. október 21., szerda

Sportlövészet

Iskolán egyik tanulója Gulyás István Dániel 10. A osztályos tanuló, hobbiból sportlövész. A múlt héten megnyerte a megyei sportlövő bajnokságot. Gratulálunk neki ehhez az eredményhez! Dani már készül a következő megmérettetésre, az országos Diákolimpiára, ami novemberben lesz. Készítettünk vele egy rövid interjút.

- Hogyan kerültél kapcsolatba ezzel a sportággal?
- A Decathlonnál volt egy nyílt nap, ahol is több sportág képviseltette magát. A PVLK ( Pécs Városi Lövész Klub) is ott volt. Elmentem, megnéztem, nagyon megtetszett és jelentkeztem.

- Mióta foglalkozol a lövészettel?
- 2014 szeptemberében kezdtem.

- Milyen puskád van? 
- Feinwerb bau 600.

- Mi az eddigi legjobb eredményed? 
- Országos csapat 3. hely.


- Egy versenyen mit kell csinálni? 
- 20 db fekvő lövést, 20 térdelő lövést, és 20 db álló lövést kell leadni, de én nem tudok térden lőni, így azt kihagyom.

- Miért nem tudsz térden lőni? Talán valami sérülés miatt?
- Nagyon sokat bicikliztem, és abban ment szét a térdem.

- Szabadidődben mit csinálsz még szívesen, mi a hobbid ?
- Motorozok, és van is egy motorom egy CPI beeline sm 50x.

A továbbiakban nagyon sok siker kívánunk, mind a Diákolimpiához mind a további versenyekhez!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése