2014. február 24., hétfő

Tanulmányi Ösztöndíj pályázat nyertesei


A Széchenyi Diákságért Alapítvány Kuratóriuma a 2013/2014-es tanév második félévére is pályázatot hirdetett a Tanulmányi Ösztöndíj-programban való részvételre. A pályázat célja azon tanulók támogatása volt, akik tanulmányi eredményükkel, közösségi munkájukkal példát adnak az iskola tanulóinak.
Az nyújthatott be pályázatot, aki megfelelt az alábbi feltételeknek:
• Tanulmányi átlaga a pályázati időszakot megelőző két félév végén 4,0 felett volt.
• Kiemelkedő közösségi tevékenységet folytatott osztálya vagy az iskola életében.
• Kiemelkedő sport, vagy tudományos, vagy művészeti tevékenységet folytat.
• Kiemelkedő teljesítményt nyújtott iskolai, városi, megyei vagy országos tanulmányi vagy sportversenyen.
• A pályázati időszakot megelőző két félévben nem volt igazolatlan hiányzása.
• Magatartás érdemjegye legalább jó minősítésű.
• Az iskolai kulturális alapot folyamatosan támogatta.
Ebben a félévben következő diákok részesültek összesen 6000 Ft/fő támogatásban:
Horváth Dalma Kata 12.D
Tamás Barnabás 12.C
Paragi Csilla 12.E
Nagy Vivien 12.E
Rabovszky Ádám 11.D
Beke Viktória 11.E
Máté Erik 10.C
Petrovics Enikő 10.B

Összesen 4000Ft/fő támogatásban részesültek:
Dallos Edit 12.C
Őry Bernadett 11.C
Mestyán Szabolcs 9.D
Kovacevic Sinisa 9.C
Somogyi Kornél 9.A

A hátrányos helyzetű diákok számára hirdetett Tanulmányi Ösztöndíj – programra benyújtott pályázatok közül a következő diákok nyertek összesen 8000 Ft/fő támogatást:
Marosy Gergő 12.D
Kelemen Krisztina 12.D
Hodosi Norbert 9.C
Pucher Krisztián 9.C

Megkérdeztünk a nyertesek közül néhány diákot:

Rabovszky Ádám 11.D
- Mit gondolsz, miért nyertél?
- Kapcsolatok..., na jó nem, valószínűleg azért, mert előző félévben normálisan tanultam és tettem, amit kell, de azért nem vittem túlzásba a tanulást.
- Máskor is pályáztál már?
- Nem, bár már tavaly is erőltette pár osztálytársam és még az osztályfőnököm is, de akkor úgy gondoltam, hogy úgyse fogok nyerni.
- Hogy "érint" téged, hogy nyertél?
-Gyakorlatilag úgy, hogy lett egy kis zsebpénzem.
- Számítottál rá? Örülsz neki? bla, bla...
- Igen, számítottam rá és igen, örülök is neki, bla, bla, bla... :)
- Mit csinálsz az elnyert összeggel? Mik a terveid, mire költöd? Esetleg befekteted a tőzsdén? :)
- Összesen erre a félévre 6000 Ft-ot nyertem, és igen, valószínűleg befektetem, de még várok egy kicsit amíg felerősödik a forint, de még van az az opció is, hogy veszek belőle egy csomó fagyit. :)

Őry Bernadett 11.C
- Hogy miért nyertem? Hát az biztos, hogy az osztályfőnöknek -Káplán Krisztina tanárnőnek - is köszönhetem, és a többi tanárnőnek, tanár úrnak...Igyekeztem mindig a legtöbbet kihozni magamból!
-Igazából féltem, hogy nem fog sikerülni, mert volt már jobb is az átlagom, szóval tartottam tőle, hogy nem sikerül, de nagyon örülök neki! Meglepett, és elképesztően jó érzés. Az elnyert összeggel még pontosan nem tudom, mit csinálok, egyelőre félreteszem.




Dallos Edit 12.C
-Talán azért nyertem, mert megfeleltem a pályázati feltételeknek, és mert tavaly 5,00-ös átlagom volt év végén. Igazából nem tudom, de jó érzés, hogy nyertem. Amióta lehet, minden évben pályáztam, és meg is kaptam a támogatást. Nagyon örültem, hogy nyertem, nem gondoltam volna, hogy ismét megkapom, mert a félévem sem úgy sikerült ahogy szerettem volna, és máskor is megkaptam már. A 4000 Ft-ot, amit nyertem, valószínűleg hozzáteszem ahhoz a pénzhez, amiből a nyáron nyaralni megyek majd.


Tamás Barnabás 12.C
Az előző években nem pályáztam, mert a tanulmányi része nem nagyon jött össze. A másik komponens az iskolán belüli, illetve iskolán kívüli tevékenységekből sose volt hiányom, mert mindig volt valami, amivel dolgoztam: hol festettem, hol színházaztam, vagy épp zenéltem, de az is megesett hogy versenyekre jártam. Titkon nagyon reméltem hogy nyerek, már csak amiatt is, hogy érezzem, hogy valamilyen szinten elismerik azt, amit csinálok, vagy ha művészetekről van szó amiért élek, amit szeretek. Szóval örülök nagyon, hogy nyertem és igazán megtisztelő. Hogy mire költöm ezt az összeget? Szerintem az én életem párjára fogom költeni az utolsó forintig és elviszem hangszerészhez a gitárom, hiszen az ő érdeme is nyertem, mivel mindig segített egy nagyobb megmérettetés előtt, és adott egy nagy lendületet.

Marosy Gergő 12.D
- Máskor még nem pályáztam erre az ösztöndíjra. Nem is számítottam rá, hogy nyerek, de azt mondták, mivel megfelelek a feltételnek, ami az volt, hogy elértem az előző év végén a 3,5-es átlagot, és elértem a mostani félévben is, és még hátrányos helyzetűnek is számítok (pl.: a szüleim elváltak) pályázzam meg. Meg is tettem, és meg is kaptam, aminek nagyon örülök! 8000 Ft-ot nyertem, amit valószínű félrerakok, és amikor szükségem lesz bármire, akkor kiveszem, de konkrét elképzelésem nincs, hogy most mire költeném. 

Az eredményes pályázóknak gratulálunk!
További sikeres tanulmányi munkát kívánunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése