2014. február 23., vasárnap

Ruhaszépségverseny - eredményhirdetés

Az idei szalagavatón is meghirdettük ruhaszépségversenyünket. Kivonultunk a helyszínre a paravánnal, a fényképezőgéppel (szóval tokkal-vonóval) és vártuk-vártuk, hogy a bátor jelentkezők kameránk elé álljanak. Sokan pózoltak is a gépünk előtt, (120 kép került fel a facebook fotóalbumba), de a ruhaszépségversenyre a nevezést csak kevesen vállalták, így összesen 10 leány indult a versenyen. Az elkészült képekre február 8-ig a blogon és a facebook-on is lehetett szavazni. 
Reméljük, jövőre többen lesznek, kik vállalják a megmérettetést is, és nem csak a vicces pózolást. Íme egy kis válogatás a szerintünk legviccesebb képek közül:


És végre következzen az eredményhirdetés is: a legtöbb szavazatot (234 db) Dér Tamara 10.C osztályos tanuló és gyönyörű piros-fekete miniruhája kapta, így ő lett a 2014-es szalagavatós ruhaszépségversenyünk győztese.
Tamarával készített mini-interjúnk:
- Mi alapján választottad a ruhát?
- Valami elegánst akartam, és ez volt a legcsinosabb és legelegánsabb, ahol vettem.
- Általában is ez alapján választasz?
- Nem, csak különleges alkalmakkor. Általában kényelmesen öltözködöm.
- Hogy tetszett a szalagavató?
- Nagyon jó volt. A kedvenceim a kacsatánc és a közös country tánc voltak.
- Kikkel mentél a bálba?
- Az osztálytársaim közül egy barátommal és két barátnőmmel.
- Milyen érzés volt nyerni?
- Nagyon jó, mert sok szavazatot kaptam. Sokkal elhúztam a többiek előtt. Nagyon meglepődtem, főleg mert nem is akartam először jelentkezni, úgy rángattak oda.
- És látod milyen jó, hogy odarángattak! Gratulálunk mi is Tamarának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése