2013. december 18., szerda

Staféta - interjú Tillai Zoltánnal

Sorozatunk Tillai Zoltánnal (11.C) folytatódik, akinek Wéber-Simon Krisztina tanárnő adta át a stafétát. A következő interjúból megtudhatsz Zoliról egy s más érdekességet.
1.      Mi a kedvenc filmed, könyved?
Nem sok könyvet olvasok, de ami nagyon tetszett, az Fodor Miklós: Lényegretörő pszichológia című könyve. Kedvenc filmem a Békés harcos útja. Egy tornász fiúról szól, nagyon tanulságos történet.
2.      Ha választhatnál egy szupererőt, melyik lenne az, és miért?
Azt választanám, hogy ki tudjam használni az agyam 100%-át, hogy új dolgokat fedezhessek fel.
3.      Mi lenne az a 3 dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
A gitárom, a telefonom és egy kés.
4.      Mi volt életed legemlékezetesebb élménye?
Amikor Krakkóban voltam a barátaimmal, és úgy élhettünk abban a pár napban, mintha együtt laknánk.
5.      Tomboltál már tömegben koncerten?
Egy keresztény rock koncerten voltam, és ott tomboltam egy Petra nevű zenekarra.
6.      Sírtad már el magad filmen?
Igen, Kyle a rejtélyes idegen-en. Ez egy sorozat. Amikor az egyik jelenetben mindenki elsírta magát, akkor én is.
7.      Mi leszel, ha nagy leszel?
Rendőr szeretnék lenni, ezen belül pedig rendőrpszichológus.
8.      Hova utaznál el legszívesebben?
A Hawaii-szigetekre.
9.      Mit utálsz a legjobban?
Utálom, ha rendetlenség van körülöttem, viszont én sosem csinálom meg.
10.   Kávé vagy tea?
Tea.
11.   Színház vagy mozi?
Mindkettő.
12.   Tél vagy nyár?
Tél.
13.   Mitől félsz a legjobban?
Ezt egy filmben hallottam, hogy a félelemnek csak egyetlen helye van, ami a jövőbe vetett gondolatunk. A félelem csak üres fantáziálás.

14.   Wéber-Simon Krisztina tanárnő kérdése: Mit jelent számodra a zene?
Egyfajta énközlést. Ki tudom mutatni az érzelmeimet anélkül, hogy beszélnék. Kiadhatom magamból, amit nem tudok elmondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése