2013. február 11., hétfő

Tükröm, tükröm mondd meg nékem... eredményhirdetés

A Széchenyi Diákszem a szalagavatón is ott volt! Az iskolaújság ruhaszépségversenyt hirdetett. Akinek volt kedve, no meg mersze, az pózolt a fényképezőgépünk előtt.
Az elkészült képekre a blogon, és a facebook-on is lehetett szavazni.
Kié lett a legszebb ruha a bálon?
A verseny nagyon szoros volt, végül Horváth Alexandra 11.C osztályos tanuló és ruhája kapta a legtöbb szavazatot, a második helyezett, csak pár szavazattal lemaradva Jávorka Tíra lett a 12.C osztályból.
A közönségdíjon kívül, szakmai zsűri, Elizabeth Nardo, is értékelte a ruhákat! Elizabeth Nardo szerint pedig a legszebb ruhát Horváth Kata (12.D) viselte a Széchenyi Szalagavatón 2013-ban.
Gratulálunk mi is a győzteseknek!
Felkértük a versenyünk győztesét, hogy mondja el, hogy érezte magát a bál estéjén és miért is azt a ruhát választotta, amivel később megnyerte a versenyt. Igen pozitív beszámolót kaptunk.
Horváth Alexandra:
„A szalagavató bálra számomra a legfontosabb személlyel, a barátommal érkeztem. A legnagyobb vágyam az volt, hogy én lehessek a legszebb. A bál előtti napokban már azon gondolkodtam mi is legyen, amit felvegyek, de nem hagyhattam figyelmen kívül azt, hogy én nem búcsúzó, hanem csak szalagtűző vagyok. Ezért nem kirívó, inkább szolidabb ruhát kell választanom. Így esett a választásom erre a fekete ruhára, amit kissé feldobott a fazonja, és egy egyszerű kis oldal dísz. A cipő egyértelmű, hogy egy fekete csinos magas sarkú lett, mert a magas sarok szép hosszú lábat csinál, bármilyen testalakú nőnek. A bálon igen sok szép ruha volt, és eleinte nem gondoltam volna, hogy a sok szép ruhaköltemény közül az én kis fekete ruhám nyer. Most itt meg is ragadnám az alkalmat, hogy megköszönjem azoknak az embereknek, akik rám szavaztak ebben a versenyben. A bálon igen jól éreztem magam. A nyitótánc tetszett a legjobban, bár az osztályonkénti műsor is érdekes volt. A tombolasorsoláson is nyertem, ami megtetőzte az estém hangulatát.” 

Horváth Alexandra 11.C
Horváth Kata 12.D
Jávorka Tíra 12.C

4 megjegyzés:

  1. Az igen, szép ruha szép..... a másik kettő azért "enyhén" jobb mint a tied kedves Alexandra.......

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Ez szep. Az ember mar a velemenyet sem irhatja le ha a kedves szancsikarolvan szo, mert ki lesz torolve.... gratulalok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy gondolom, névtelenül véleményt írni és ráadásul ilyen stílusban sehol sem elfogadható, nemhogy egy suliújságban. A moderátor feladatával szerintem mindenki tisztában van, aki blogos felületet használ. Tehát nyugodj meg, bárki is vagy, a szavazás eredménye ez, és ezentúl a véleményedet szívesen fogadjuk és közöljük, ha megfelelő intelligenciával és hangnemben tudod megfogalmazni. Ha még a nevedet is oda tudod írni, akkor...gratulálunk is hozzá. Üdv: Pasku Györgyi

      Törlés